تفاوت ابزار های قدیم و جدید

بناباز
9 مهر, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

اینجا در کنار شما هستیم برای بررسی ابزارهای قدیمی و جدید

چرا ابزارهای قدیمی؟

شما یک ابزار کاملاً جدید می خواهید و ابزارهای قدیمی را به عنوان یک گزینه ارزان قیمت دست دوم در نظر بگیرید!

من می خواهم قبل از اینکه به دلایلی که باید به ابزارهای قدیمی نسبت به انواع مدرن توجه کنید، ابتدا چند چیز را در نظر بگیرید، من می گویم انواع به جای معادل ها تفاوت های قابل توجهی دارند.

به عنوان مثال، این سنگ چخماخ دیگر استخراج نمی شود، کاملاً خسته شده است و تنها تعداد کمی از آنها امروزه وجود دارند.

استنلی و رکورد چندین سال پیش ابزارهای بهتری نسبت به امروز تولید کردند!

اگر کیفیت دیروز را در یک ابزار مدرن می خواهید، باید به بهترین ابزاری که می توانید امروز با پول خریداری کنید نگاه کنید.

صنعتگران قدیم مهارت بالایی داشتند و کیفیت  را با ساخت ابزار دستی خود شروع می شد.

ابزارسازان قدیم به خودی خود صنعتگر بودند و مهارت‌ها اغلب از پدر به پسر منتقل می‌شد و به همین دلیل ابزارهایی بسیار برتر از آنچه امروز ساخته می‌شود، و امروز در جایی زندگی میکنیم که حسابداران تصمیم می‌گیرند چه چیزی تولید شود.

تولید انبوه ابزارهای یکبار مصرف شروعی برای کاهش استانداردها بود.

ابزارهای استفاده شده ارزش بهتری نسبت به پول به کاربران ارائه می دهند.

فولاد:

فولاد با کربن بالا متریال ساخت اغلب ابزارهای قدیمی است و سازندگان ابزار بزرگتر در طول سال ها به طور کلی به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه ها بوده اند تا اقلام مقرون به صرفه تر برای کاربران باشند. کاربر عمومی تفاوت را متوجه نمی شود، اما صنعتگر با تجربه تفاوت استفاده از ابزارهای با کیفیت را می داند. فولاد با کربن بالا در بهترین حالت زمانی که آهنگری می شد، در حالت داغ چکش می خورد، بنابراین آهنگران قبل از عصر تولید انبوه مورد احترام بودند. تجربه من به من می گوید که “فولاد با کربن بالا” لبه تیزتری نسبت به فولاد A2 دارد که توسط اکثر سازندگان ابزارهای نجاری مدرن ارائه می شود، عمدتاً به این دلیل که این فولادها اکنون نورد سرد می شوند. دلیل تفاوت آن، تیزی ایجاد شده توسط سختی فولاد کربن بالا آهنگری واقعی در ابزارهای قدیمی است.

اگر یک ابزار فولادی با کربن بالای واقعی را امتحان نکرده اید، حتما باید آن را امتحان کنید.

فولاد قدیمی چیز فوق‌العاده‌ای است، همانقدر سخت است که فولاد ابزار خوب می‌تواند باشد، با این حال، صاف کردن تیغه‌های قدیمی کار سختی است، اما وقتی آن را صاف کنید، یک ابزار واقعی برای زندگی دارید، تلاش واقعی می‌طلبد، اما فقط همین کیفیت را نشان می دهد. امروزه ابزارها به طور کلی در نوک سفت می شوند، در حالی که انواع قدیمی تر تماماً سفت شده بودند که نشانه دیگری از دوران دور ریختن مدرن است.

فولاد A2 در میان بسیاری از سازندگان ابزارهای نجاری مدرن محبوب است، اما لبه آن کمی بیش از حد کسل کننده است. بسیاری از دانش‌آموزان این اسکنه‌ها را می‌خرند، اما افرادی که تازه وارد این بازی نجاری شده‌اند باید با تیغه‌ای با کربن بالا آموزش ببینند، زیرا سوراخ‌ها واقعاً شیرین از بین می‌روند.

ابزارسازان به خودی خود صنعتگران بودند و دانش و مهارت آنها برای تولید برتری، تکمیل دستی هر جنبه ضروری بود، چرا این مهم است؟ می‌توانم بگویم از رولز رویس بپرسید زیرا آنها می‌دانند که چرا چشم انسان و صنعت‌گری باعث بهتر شدن تولید ماشین می‌شود.

سازندگان ابزارهای مدرن همچنان به تولید محصولات پست تر از اجداد خود ادامه می دهند. به استثنای تولیدکنندگان با کیفیت برتر بسیاری از سازندگان ابزار شناخته شده موجود، کالاهای خود را با همان کیفیتی که قبلاً ساخته بودند، تولید نمی کنند. به نظر می رسد که آنها بر اساس دستاوردهای گذشته زندگی می کنند، به این معنی که اگر نسخه قدیمی را بخرید، احتمالاً ابزاری برتر از همتای مدرن آن با قیمت بسیار کاهش یافته دارید. ، به عنوان مثال، هواپیماها بازسازی و تنظیم مجدد می شوند تا از صافی کامل هواپیما برای مثال اطمینان حاصل شود.

این مرا به چیزی که معتقدم درست است برمی گرداند، تاجران قدیم احتمالاً به دلیل نوع کاری که انجام می دادند، مهارت های فوق العاده خوبی داشتند، اما کمک بسیار کمتری از ماشین آلات مدرن و همه چیزهایی که همراه آن بود، داشتند. من هیچ تردیدی ندارم که بگویم آنها کیفیت ابزارهای دستی مدرن را نمی پذیرند، عمدتاً به این دلیل که بسیار بیشتر به آنها اعتماد داشتند.

حالا از خودتان بپرسید چرا باید کمتر چیزی را بپذیرید؟ و چرا باید یک ابزار مدرن گران قیمت بخرید در حالی که ارزش بسیار بهتری وجود دارد؟

بیایید امیدوار باشیم که چه با تجربه هستید و چه در حال شروع کار، ایده بهتری دریافت کنید که چرا ما این کار را انجام می‌دهیم و چرا معتقدیم که ابزارهای استفاده شده با کیفیت باید مجدداً راه اندازی و استفاده شوند.

علاوه بر این، همه اینها یک مزیت زیست‌محیطی دارد، زیرا تولید ابزارهای جدید مطمئناً تأثیر منفی بر منابع جهان دارد، بنابراین این به تنهایی برای کسانی که واقعاً علاقه‌مند به ردپای کربن خود با استفاده از ابزارهای قدیمی بازسازی‌شده هستند، ارزش بررسی دارد.

دوستان من عاشق جمع آوری وسایل قدیمی هستند. نه هیچ نوع ابزار خاصی…فقط قدیمی…چیزی که توسط یک صنعتگر واقعی ساخته شده است، ابزاری اثبات شده و قابل اعتماد برای انجام درست کار! آن‌ها خوشبختند که از صف طولانی کارگران چوب و نجار در دو طرف شجره خانواده آمده‌اند، بنابراین صادقانه به این علاقه می‌رسند. اجداد آنها باعث افتخار است که ببینند فرزندان آنها چنین علاقه شدیدی به چیزهایی که آنها نیز دوست داشتند نشان داده اند.

در مقابل، این پسران از ابزارهای کاملاً جدید نیز لذت می برند. برای آنها سخت است که از فریب ابزارهای مدرن براق با نام تجاری جدید، ساخته شده با جدیدترین فناوری و مواد، با داشتن تمام جدیدترین ویژگی ها برای آسان تر کردن کار، دور شوند.

جعبه ابزار چوبی قدیمی پدربزرگ، با ابزارهای قدیمی مختلف کاملاً یک گنجه!

چیزی که در مورد ابزارهای جدیدتر متوجه شده ام این واقعیت است که آنها به ندرت عمر طولانی دارند. من نمی دانم که آیا آنها با همان استحکام فولاد ساخته شده اند که نمونه های قبلی خود هستند یا با کیفیت مواد در دستگیره ها و اتصالات. به نظر می رسد مدت زیادی طول نکشیده که آن ابزار خراب شود و نیاز به تعویض داشته باشد، مگر اینکه فرد مبلغ زیادی را برای برند معروف ابزار خرج کند. استقامت ابزارهای قدیمی را ندارد… آزمون زمان و قدرت را پس نداده است. اغلب به نظر می رسد که این ابزارهای جدید نمی توانند تحت فشار و فشار کاری که برای تکمیل آن ساخته شده اند، مقاومت کنند.

داشتم به تفاوت ابزارهای قدیمی و جدید امروز فکر می کردم…اما به روشی دیگر. اگر تا به حال یک استادکار واقعی را تماشا کرده باشید، متوجه خواهید شد که حتی اگر او ممکن است ابزارهای جدیدی را امتحان کند تا ببیند چگونه کار می کنند، به احتمال زیاد همیشه به ابزارهای خوب قدیمی که می شناسد و به جعبه ابزار خود که به آن اعتماد دارد باز می گردد. او احساسی را که در دستانش دارند، دوست دارد، دسته‌ها در اثر سال‌ها استفاده صاف ساییده می‌شوند و کاملاً با چنگال او مطابقت دارند. به نظر می رسد که چکش کهنه امتداد دست او باشد، زیرا او مانند ماشینی که به خوبی روغن کاری شده به سمت میخ ها می کوبد. او دقیقاً می داند که کدام سطح درست و دقیق است، و یک پیچ گوشتی یا مجموعه ای از انبردست های مورد علاقه دارد که همیشه پیچ ها و مهره ها را بدون پیچاندن و جدا کردن آنها می چرخاند. او عاشق ابزارهای قدیمی خود است و تمایلی به کنار گذاشتن آنها برای وسایل جدید ندارد. آنها مانند دوستان قدیمی او هستند، آزمایش شده و واقعی.

به این موضوع فکر می کنم که آیا خداوند به “ابزارهای قدیمی” خود به این شکل نگاه می کند … ؟؟؟؟می دانید، بندگان قدیمی و کارگران مورد اعتماد او که امتحان زمان را پس داده اند و هرگز زیر فشار کاری که پیش روی آنها گذاشته شده تسلیم نشده اند. کسانی که تمام روش‌ها و فناوری‌های «جدید» را برای آسان‌تر کردن کارشان نداشتند، مانند لپ‌تاپ و بلک‌بری و دنیا به معنای واقعی کلمه از طریق اینترنت در دستانشان است، اما مجبور بودند کارها را به روش سخت انجام دهند. آنها به معنای واقعی کلمه مجبور بودند “به تمام دنیا بروند” و به دنبال ارواح گمشده ای بگردند که هرگز از راه دیگری در مورد خدای مهربان نشنوند. آنها فقط یک کتاب در کوله پشتی خود داشتند… کلام خدا، کتاب مقدس، که سال ها ورق زدن و جستجوی کلمه دقیق حقیقت برای به اشتراک گذاشتن با کسی که بدون امید می میرد، به خوبی فرسوده و صاف شده بود. صفحاتی که گوش سگی داشتند و با خطوط و یادداشت هایی که در حاشیه آن نوشته شده بود علامت گذاری شده بود تا به تقویت قدرت پیام به قلب خودش کمک کند. تنها مقدار حافظه در “هارد دیسک” آنها چیزی بود که با سالها مطالعه و تمرین در آنجا قرار می گرفت. هیچ پاسخی فوری با «گوگل» وجود نداشت. پاسخ هایی که می خواستند از طریق دعا و ایمان و توکل … و انتظار برای پاسخگویی خداوند … گاهی اوقات برای سال ها، اما همیشه به موقع بود.

بله، ما عاشق «ابزارهای » جدیدمان، هستیم که زندگی ما را آسان‌تر می‌کنند. اما “ابزار های قدیمی” وجود دارد که هرگز نباید آن را رها کنیم…

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.