تفاوت دریل شارژی و دریل معمولی چیست؟

بناباز
9 مهر, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

تفاوت در چیست؟؟؟؟

ما می دانیم که به چه چیزی فکر می کنید، مطمئناً تفاوت زیادی بین دریل سیمی و شارژی وجود ندارد، درست است؟ یکی سیم برق دارد و دیگری ندارد. خوب، این درست است – با این حال، برخی از تغییرات اصلی بین این نوع دریل ها وجود دارد.

در اینجا در “بناباز”، ما طیف گسترده ای از ابزارها و تجهیزات را در دسترس داریم. اگر در مورد شروع کار با تجهیزات سوراخ کاری یا تخریب  سردرگم هستید، نگران نباشید – این راهنمای دریل سیمی در مقایسه با دریل شارژی به شما کمک می کند تا بفهمید کدام نوع دریل برای شما بهترین است.

تفاوت اصلی دریل های سیمی و شارژی چیست؟

دریل های سیمی و نمونه های شارژی آنها یک تفاوت آشکار دارند – یکی باید وصل شود و دیگری نه – اما جنبه های دیگری وجود دارد که ابزارهای رایج را متمایز می کند.

تحرک

به طور طبیعی، دریل های سیمی، متحرک بودن را بسیار دشوارتر می کنند، زیرا همیشه نیاز به اتصال به پریز برق دارید. بنابراین، اگر مشاغل سخت دارید و نمی خواهید به سیم کشی متصل شوید، ممکن است بهتر باشد به جای آن گزینه شارژی این محصولات  را انتخاب کنید.

عمر باتری

بله، آزادی یک ابزار بی سیم فوق العاده است – با این حال، شما هنوز به چیزی متصل هستید – در این مورد، زمان. بسته‌های باتری دریل های شارژی فقط برای مدت معینی دوام می‌آورند تا زمانی که نیاز به شارژ مجدد داشته باشند. اگر به یک ابزار قابل اعتماد نیاز دارید و زمانی برای منتظر ماندن برای شارژ باتری ها ندارید، یک ابزار برقی با سیم ممکن است بهترین گزینه شما باشد.

قدرت دریل

به طور کلی، تصور می‌شود که دریل‌های سیمی ابزار قوی‌تری هستند زیرا منبع تغذیه مداوم دارند و بنابراین با باتری کم کار نمی‌کنند. البته، برای اطمینان از این موضوع، باید به پریزهای برق نزدیک به محل پروژه خود دسترسی داشته باشید.

باتری های قابل شارژ حجیم هستند

برخی از تعمیرکاران خانه متوجه می شوند که ابزارهای شارژی با باتری می توانند بسته به اندازه و توان باتری ، بسیار سنگین باشند. این وزن اضافه می تواند آن را بسیار حجیم و استفاده از دریل را دشوار کند. این به ویژه اگر در حال تکمیل هر کار ظریفی هستید صادق است.

باتری های چند منظوره

برخی از برندهای ابزار شارژی ابزارهای خود را طوری طراحی کرده اند که از یک باتری در تمام ابزارهای خود استفاده کنند. بنابراین، اگر برای تکمیل یک کار به چندین ابزار نیاز دارید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که برای سهولت به یک برند بچسبید.

میزان کاری که انجام می دهید

اگر شما فردی هستید که قصد ندارید کارهای بازسازی زیادی انجام دهید، ممکن است با ابزارهای برقی سیمی بهتر باشید. این به این دلیل است که اگر باتری برای مدت طولانی استفاده نشود، ممکن است معیوب شود.

قیمت

دریل‌های بی‌سیم به دلیل شارژر و باتری‌هایی که با مته‌های برقی بی‌سیم عرضه می‌شوند، اغلب گران‌تر از خواهر و برادرهای سیم‌دار خود هستند.

شما در “بناباز” میتوانید ابزارها یی با برندهای گوناگون با قیمتهای متفاوت را با هم مقایسه کنید و در مقام بهترین انتخاب خود قرار بگیرید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.