معایب میخکوب های برقی شارژی و انواع آن

بناباز
9 مهر, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

نکات مثبت تفنگ میخ کوب برقی

هر دو نوع ابزار برقی و پنوماتیک یک سری چیزهای خوب دارند که می توان در مورد آنها گفت. در زیر دلایل مثبت داشتن تفنگ برقی میخکوبی را برای شما بازگو خواهیم کرد.

برای شروع، تفنگ های برقی میخکوبی وزن کمتری نسبت به پنوماتیک دارند. این بدان معنی است که شما می توانید با خستگی بسیار کمتری کار طولانی تری انجام دهید. همچنین به این معنی است که استفاده از دستگاه برای طیف وسیع تری از افراد آسان تر خواهد بود.

اگر یک تفنگ برقی میخکوبی بخرید، سیم یا شلنگی نخواهید داشت که در حین کار پشت سر خود بکشید واین موضوع میتواند خطر زمین خوردن را در یک فضای کاری خطرناک از بین ببرد.

یک میخکوب برقی نسبت به همتای خود که با نیروی باد کار می کند با صدای کمتری کار می کند. این امر به ویژه در یک منطقه مسکونی مهم است. از آنجایی که نیازی به کمپرسور هوای با صدای بلند برای تغذیه یک تفنگ میخکوبی برقی نیست، لازم نیست نگران مزاحمت همسایگان مجاور باشید.

ابزار میخکوبی برقی سیم دار به طور متوسط ​​25 درصد کمتر از یک تفنگ میخکوبی پنوماتیکی با قدرت مشابه قیمت خواهند داشت. اسلحه‌های میخ‌کوبی شارژی، در حالی که در واقع گران‌تر از پنوماتیک هستند، به کمپرسور گران قیمت نیز نیاز ندارند، که به معنای صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیز خواهد بود.

ابزارهای پنوماتیک نیز باید هر چند وقت یکبار روغن کاری شوند تا از زنگ زدگی جلوگیری شود و مکانیزم های داخلی روغن کاری شوند. ابزارهای برقی میخکوبی به این تعمیر و نگهداری اضافی نیاز ندارند.

این مشاوره به هیچ وجه فهرستی جامع از مزایای ابزار میخکوبی برقی نیست، اما ایده خوبی از اینکه چرا گاهی اوقات آنها ترجیح داده می شوند را ارائه می دهد.

نکات منفی تفنگ های میخ کوب برقی

در حالی که دلایل زیادی برای خرید یک تفنگ میخ کوب برقی وجود دارد، هنوز هم دلایلی وجود دارد که به نفع یک تفنگ  میخ کوب بادی تجدید نظر کنید.

اگر در حال انجام یک پروژه بازسازی بزرگ هستید، ممکن است مجبور شوید برق را در منطقه ای که در آن کار می کنید خاموش کنید. منبع با یک نوع پنوماتیک، می توانید کمپرسور خود را در جایی که برق وجود دارد وصل کنید و شلنگ را به محل کار خود بکشید.

اکثر میخکوب های برقی سیم دار و همه میخکوب های شارژی قدرت ضربه کمتری نسبت به میخکوب پنوماتیک دارند. این بدان معناست که ممکن است مجبور شوید با چکش به اطراف برگردید تا پس از اتمام کار، ناخنک های میخ های خود را کاملاً بکوبید و به طور کلی زمان بیشتری به پروژه اضافه کنید.

تفنگ های پنوماتیکی ساختار سنگین تری دارند تا در برابر نیروی محرکه فزاینده ای که با آن کار می کنند مقاومت کنند. به همین دلیل، در صورت و زمانی که رها شوند، کمتر در معرض آسیب های ناتوان کننده هستند. تفنگ های برقی میخکوبی این دوام را ندارند.

اگر تصمیم به انواع خرید انواع میخ کوب شارژی دارید، باید هر چند وقت یکبار باتری ها را تعویض کنید. برای ادامه کار، این بدان معناست که به حداقل سه باتری نیاز دارید و باید به طور مرتب شارژر خود را چک کنید تا مطمئن شوید که درست کار می کند.

میخ‌کوب های شارژی برای عملکرد صحیح نیاز به مقدار زیادی انرژی الکتریکی دارند. این بدان معناست که باتری‌ها را قبل از اینکه واقعاً کاملاً از بین بروند، تعویض می‌کنید، که باعث کاهش طول عمر مفید و هزینه اضافی می‌شود.

با در نظر گرفتن  مزایا و معایب تفنگ میخکوبی بادی و برقی شما میتوانید در هایپر کالای ساختمانی بناباز برندها و قیمتها را مقایسه و بهترین ابزار برای کار خود را خریداری نمائید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.